Fredo Akan Berehat Dari Mobile Legends



Ahmad Fuad Razali atau Fredo akan berehat untuk sementara waktu dari pasukan Mobile Legends : Bang Bang (MLBB) Shopee Bosskurr. Perkara itu diumumkan pengurus MLBB Shopee Bosskur, Nureddy Nursal.

Menurut beliau, Fredo akan memberi tumpuan kepada Bahagian PUBG Mobile organisasi Bosskurr dan akan mula menyertai kejohanan e-sukan tersebut secara kompetitif. Slot Fredo di dalam MLBB Shopee Bosskurr akan digantikan dengan Herwin Baharuddin (Rush)

Shopee Bosskurr akan memberi fokus lebih kepada bidang penstriman langsung dan mereka hanya akan sertai kejohanan-kejohanan utama seperti Liga Profesional (MPL) atau Sukan SEA 2019.

Untuk pegetahuan korang, Oh Media akan mengumumkan pemain Mobile Legends di bawah pengurusan Oh Media Gaming tidak lama lagi. Banyak yang disediakan Oh Media Gaming hanya untuk korang merasai sendiri pengalaman bermain permainan elektronik seperti Playstation 4, Nintendo Switch, Xbox, Racing Simulator, NesClassic dan banyak lagi.

So, korang yang belum lagi sampai OMG tu boleh terus search Google Maps atau Waze "Oh Media Gaming" dan ikuti kami di Facebook Oh Media Gaming - OMG dan Instagram @ohmediagaming.








Sumber: Oh! Media