(Video) 'Dia masuk tandas perempuan, ngendap guna cermin!' - Viral video lelaki didakwa ceroboh tandas perempuan di Kipmall Kota Tinggi

Posted on Thursday, July 04, 2019 | 7/04/2019



Viral di media sosial video seorang lelaki yang dipercayai berasal dari Sabah didakwa menceroboh tandas wanita untuk melakukan perbuatan yang tidak senonoh di Kipmall Kota Tinggi. 

Video yang dimuat naik oleh Nasya di Twitternya pada Selasa lalu menunjukkan lelaki itu enggan mengaku dan meminta Nasya tidak merakam wajahnya. 

Apabila disoal mengapa dia masuk ke tandas wanita, lelaki itu menegaskan dia masuk untuk membuang air besar sambil berjalan menjauhkan diri dari Nasya dan rakannya. 

Namun, Nasya yakin bahawa lelaki itu sememangnya berniat jahat ketika menceroboh tandas wanita.

"Kalau dapat tangkap, tolong tahan si babi ni. Tadi aku dapat kantoikan dia masuk tandas perempuan. Selepas itu, ngendap guna cermin! 

"Yang selalu pergi Kipmall Kota Tinggi tu hati-hati. Benda ini baru terjadi kat diri aku sendiri," katanya. 

Menurut Nasya lagi, kejadian itu pernah berlaku di Kipmall suatu masa dulu dan tidak menyangka kejadian itu akan berulang lagi. 

"Sebelum ini dah ada kes, tapi tak tahu siapa yang buat. Ini terjadi balik, pastu kantoi terus.

"Tak tahulah orang yang sama atau tidak. Tapi kalau memang orang yang sama, siaplah dia. Sebelum ini tak pernah kantoi, tetiba semalam kantoi, memang kalau dia buat lagi, dia bodoh," katanya. 



Netizen memuji keberaniannya berdepan dengan lelaki itu, namun menasihatkan agar berhati-hati kerana bimbang dengan keselamatan dirinya. 

Orang ramai khususnya golongan wanita dinasihatkan berhati-hati apabila menggunakan tandas awam. 

Sumber: Nasya


Sumber : thereporter.my
Blog, Updated at: 7/04/2019

0 comments:

Loading...