Fikry Ibrahim Mungkar Janji Sebab Bersentuhan Dengan Perempuan? Biar Betul!?


Korang ingat lagi tak dulu Fikry Ibrahim pernah janji yang dia tak nak ada babak bersentuhan dengan perempuan kalau dia berlakon? Haa baru-baru ni ada netizen yang rasa kecewa dengannya sebab dia dah mungkir janji. Uish sis tengok pun macam tak sangka yang Fikry dah start bersentuhan dengan perempuan dalam beberapa drama.


Lah hari tu kata tak nak bersentuhan...siap kabur lagi kepala orang yang free hair terutamanya Uqasha Senrose. Apa dah jadi ni Fikry Ibrahim? Apapun, kita doa yang baik-baik jelah untuk Fikry. Mungkin dia terpaksa ikut director drama kan demi sesuap nasi? Kita tak tahu situasi dia macam mana sampaikan dia 'terpaksa' buat macam tu.


Susah nak jadi artis ni sampai nak kena jaga batas. Nak buat macam mana? Dah tu kerja halal yang kita ada. Kadangkala permintaan director juga bila dia suruh pelakon tu buat ni buat tu, pelakon tu pun kena ikut je arahan dia. Kalau tak, mungkin digantikan dengan pelakon lain maybe? Apapun, kita tunggu penjelasan daripada Fikry Ibrahim ye gais?


Sumber: Cari Forum

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Moto Vlog


Sumber: Oh! Media