Tiada Alasan Lagi Untuk Berhenti Rokok Dengan RELX Alpha Yang Lebih Selamat & Menyegarkan!

Posted on Sunday, August 04, 2019 | 8/04/2019



Kalau korang nak tahu, jenama rokok elektronik yang terkemuka di dunia sekarang ni ialah RELX tau. Baru-baru ini, RELX melancarkan dua produk terbarunya iaitu RELX Alpha dan RELX Nano yang direka berasaskan kepada teknologi tinggi dengan memberi penekanan kepada pengalaman positif pengguna untuk membantu korang yang nak berhenti merokok konvensional yang membahayakan kesihatan korang sendiri.


RELX ni sebenarnya ada mission tersendiri untuk memastikan lebih 1 bilion smokers di satu dunia merasai kehidupan yang lebih baik kalau korang guna RELX Alpha atau RELX Nano ni. Setiap produk yang dihasilkan dengan kepakaran memang mengikut teknologi yang terkini dan sudahpun melalui proses penyelidikan yang teliti tau.


Kalau korang tengok reka bentuknya, ia memang ringan dan mudah dibawa ke mana sahaja, ditambah pula dengan flavour kegemaran korang fuh! RELX ni akan memudahkan korang dari setiap segi dan yang lebih menariknya ialah setiap kali korang guna RELX ni, korang tak perlu risau dah dengan orang sekeliling sebab diorang biasanya lebih senang bila tengok RELX yang tak ada menghasilkan apa-apa asap yang ganggu orang lain.

Kadangkala rokok ni mungkin boleh buat korang release stress ke melepaskan emosi negatif ke atau merangsang kehidupan tetapi kalau korang nak tahu tokok konvensional ni sebenarnya boleh menjejaskan kesihatan korang sebab dia ada bahan-bahan kimia beracun.



Korang jangan risau, RELX dengan penuh tanggungjawab akan menghalang pengguna yang di bawah umur 10 tahun sebab orang yang dah capai had umur je yang akan dibenarkan. RELX ni pun sebenarnya lebih selamat dan pintar yang boleh membuat emosi korang berasa lega dan tenang daripada rokok konvensional.


Akhir kata, Ohmedia rasa ni adalah pilihan terbaik untuk korang yang nak berhenti daripada ketagihan rokok konvensional tu! Cuba try test RELX ni. Belum cuba, belum tahu. Hehehe.
Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 8/04/2019

0 comments:

Loading...