Mad About Shoes Kembali Lagi! Ini Apa Yang Korang Tak Boleh Lepaskan Di Parkson Sekarang!


Ohmedia bila fikir jer pasal Parkson, mesti dah terbayang sales diorang yang tak masuk akal. Tahu sebab apa? Ala korang pun mesti tahu punya, yang Parkson ni memang suka bagi harga yang gila punya murah, dah la semua barang berjenama pulak tu.

Ohmedia tulis ni pun sebab nak share dengan korang, yang hari tu Ohmedia ada pergi Parkson dan perasan diorang tengah buat sales Mad About Shoes dan dah berlangsung dari 31 Ogos hingga 22 September 2019 ni. Perghh! Memang rugi kalau korang tak beli kasut dekat sini sekarang.


Korang tengah cari kasut jenis macam mana? Kasut lelaki, perempuan, kanak-kanak semua ada.Antara jenama yang terkenal yang Ohmedia perasan ada kat sana, kalau untuk gurl-gurl korang mesti familiar dengan jenama Bonia, Crocodile, GEOX, Hush Puppies, Noveni, Sachs, Coloris, Co Blanc, Dr Cardin, NYC dan banyak lagi lah.

Jadi inilah masanya nak beli kasut berjenama dan murah kan. Untuk penjimatan berganda, Parkson juga ada tulis yang lagi banyak korang beli, lagi banyak korang jimat. Kalau korang beli 2 pasang kasut wanita, korang boleh dapatkan pada harga bermula RM80, RM90, RM130 dan RM150, mengikut jenis kasut yang ditetapkan. Ini harga untuk 2 pasang tau!


Untuk jejaka tampan pula, korang boleh tengok jenama seperti Beverly Hills Polo Club, Evokes, Obermain, Larrie, Louis Cuppers, Polo, Volkswagen dan banyak lagi. Tapi mimin hari tu rambang mata, jadi sebat je kasut jenama Polo hari tu. Biasalah, lelaki ni asal pakai sedap dan selesa di kaki cukup lah kan. Kalau korang beli 2 pasang, korang juga boleh dapat pada harga RM150 dan RM160 je tau. Fuh!

Haa, harga untuk kanak-kanak pun best, bagi korang yang ada anak kembar atau anak ramai tu, bolehlah sapu 2 kasut sekali pada harga bermula RM10! Ya, RM10 je untuk sepasang gais! Murah betul! Tidak cukup dengan itu gais! Semua kasut ini juga telah dipotong sebanyak 50% dari harga asal. Jadi takde alasan lagi ok.


Oh ya! Disebabkan nama promosi ni Mad About Shoes, jadi tak cukup gila lah kalau takde contest untuk dimenangi. Korang akan berpeluang untuk WIN Parkson Shoping Vouchers yang bernilai RM2,000 untuk dimenangi dengan 4 step je. Yang pertama, korang kena like Instagram page @parksonmalaysia dulu, lepas tu snap dan upload, letak hashtag #ParksonMalaysia diorang #ParksonSOTD2019 and WIN! Mudah je kan?

Untuk maklumat lanjut, korang boleh tengok website rasmi diorang di https://ift.tt/30czLtW atau layari Facebook https://ift.tt/2YXdnYt dan juga Instagram https://ift.tt/30czKpS


Jom serbu beramai-ramai ke Parkson di seluruh Malaysia sebelum korang menyesal tak dapat nak beli kasut dengan harga yang tak masuk akal! Psst...shopping nanti jangan lupa bawa Parkson Card tau untuk kumpul point. Yang belum ada tu, just apply je dekat customer service counter atau online dengan 1 click, FREE je gais!

#Parkson #ParksonMalaysia #MadAboutShoes #2019 #Shoes #ParksonSOTD2019

+ Baca respon pembaca Oh! Media.









Sumber: Oh! Media