Sudah 7 Bulan, Berat Bayi Baru 1.4kg. Wawa Minta Tunjuk Ajar

Posted on Thursday, October 03, 2019 | 10/03/2019



Kalau korang ikuti perkembangan pelakon dan pasangan selebriti Wawa Zainal dan Aeril ni, mesti korang tahu yang mereka bakal menimang cahaya mata ketika selepas dikurniakan dua orang anak, Ahmad Fakhruddin Attar dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa.

Tetapi selepas 7 bulan bersama kandungan, Wawa menunjukkan rasa risaunya terhadap kandungan di dalam perutnya apabila berat badan anaknya baru mencapai 1.4kg dan dapat dilihat juga perut Wawa tidak seperti ibu mengandung 7 bulan.

Jadi, Wawa yang berkongsi berita itu di Instagram miliknya meminta pengikut dan para ibu-ibu yang mempunyai pengalaman sepertinya untuk memberikan sedikit tips dan tunjuk ajar kerana ini pengalaman pertamanya mendapat anak yang seringan itu.

Ada tak tips nak tambahkan berat baby dalam perut tu? Tujuh bulan lebih dah, baby baru 1.4 kg. Berat badan Wawa naik je 11 kg. Tapi baby kecil, mommies ada pengalaman macam ni?, tulisnya.

Ramai yang berkongsikan pengalaman dan mengatakan berat bayi akan menaik setiap minggu. Ada juga yang menceritakan berat anaknya ketika 7 bulan juga kecil dan bila masuk bulan ke-8, dia pula yang takut tengok perut sendiri.

Apa-apa pun Ohmedia doakan Wawa dan anak selamat dan banyakkan berehat ok Wawa. Janganlah banyak sangat berjalan sana sini.


+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! You Tube


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 10/03/2019

0 comments:

Loading...