"Terjumpa Pula Surat Cinta Dari Ex-Girlfriend, Tahun 2014!" - Saharul RIdzwan

Posted on Tuesday, October 01, 2019 | 10/01/2019



Korang masih simpan lagi tak surat cinta korang zaman sekolah ataupun kolej/universiti? Bila korang baca balik mesti rasa macam mengimbau kenangan dulu-dulu bersama ex-girlfriend ataupun ex-boyfriend korang kan?

Samalah macam Saharul Ridzwan hehehe baru-baru ni dia ada memuatnaik sebuah gambar di Instagramnya menunjukkan surat cinta daripada ex-girlfriend yang kini telah menjadi seorang isteri kepadanya, Qaabila Deena Emir.


Cuba korang baca apa isteri dia tulis dalam surat tu semasa diorang bercinta. Alahai, sweetnya! Patutlah Saharul sayang isteri dia sebab susah nak dapat perempuan macam isteri dia yang lebih pentingkan agama.


Pasangan macam ni memang manis tengok bila sama-sama nak dekatkan diri dengan Allah. Dalam surat tu juga, Deena menyuruh Saharul untuk mendengar 6 surah. Apapun, sis doakan agar pasangan ni berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Youtube





Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 10/01/2019

0 comments:

Loading...