Jom Nikmati Harga Lebih Murah Bersama GrabPay Price!


Korang nak tahu tak sekarang ni GrabPay Price ada tawaran hebat untuk Sushi King, Watsons, Domino’s, MBO Cinemas, SEA Gamer Mall, 50GRAM, dan Tedboy Bakery. Korang memang boleh berjimat banyak sebab harga sentiasa lebih murah dengan GrabPay Price.

Sumber dari Instagram @sushikingmalaysia
Sumber dari Instagram @sushikingmalaysia

Dengan menggunakan aplikasi GrabPay, korang boleh nikmati sehingga 3 Pink plate di Sushi King dengan harga RM2 setiap satu plate (Harga asal: RM4). Promosi ini bermula sekarang hingga 29 Februari 2020. Manakala untuk peminat Domino’s pula, korang boleh dapatkan regular pizza dengan harga RM12.90. (Harga asal bermula dari RM31.90) dan RM19.90 untuk large pizza (Harga asal bermula dari RM42.90). Promosi sah hingga 31 Januari 2020 di semua outlet (walk-in). Korang hanya perlu cari di bahagian “My Rewards” di dalam aplikasi Grab anda untuk menebus ganjaran Domino’s ini.

Sumber dari Instagram @dominosmy

Sumber dari Facebook MBO Cinemas

Sumber dari Facebook MBO Cinemas

Tingkatkan pengalaman anda di MBO Cinemas dengan mendapatkan RM7 baucar diskaun untuk Share/Movie Combo (Harga asal: RM17/RM22) bagi setiap pembelian tiket wayang samada melalui online ataupun terus ke kaunter dengan menggunakan GrabPay (perbelanjaan minimum sebanyak RM16) Promosi sah hingga 31 Julai 2020.

Sumber dari laman web SEA Gamer Mall
Sumber dari laman web 50GRAM

Ohmedia nak bagitahu berita paling best ni! Setiap kali korang ke Watsons, jangan lupa bayar guna aplikasi GrabPay tau sebab korang boleh dapat rebat sebanyak 20% (maksimum RM12) dan 3x Watsons Points untuk setiap RM1 yang dibelanjakan dengan GrabPay.Tawaran ini sah hingga 30 Disember 2019.

Sumber dari laman web Tedboy Bakery

Sumber dari laman web Tedboy Bakery

Bagi korang yang suka membeli barangan online, kini korang juga boleh membayar dengan menggunakan GrabPay untuk jenama-jenama seperti SEA Gamer Mall, 50GRAM, dan Tedboy Bakery. Nikmati rebat sebanyak 20% (maksimum dari RM10-RM15) .Tawaran ini sah hingga 31 Januari 2020.

Untuk info lebih lanjut, korang boleh layari laman web rasmi GrabPay Price di sini.
Sumber: Oh! Media