"Tersebar Gambar Kalian Berdua Berpelukkan..." - PU Syed

Posted on Monday, November 11, 2019 | 11/11/2019



Korang ingat lagi tak beberapa keping gambar Zul Ariffin dan Intan Najuwa yang sedang berpelukan di laut yang viral di media sosial baru-baru ini? Dengar cerita, aksi mesra tu tak ada dalam montaj atau gimik dalam drama Setelah Aku Dimiliki.

Aduh, apa nak jadi ni? Haa kali ini Pencetus Ummah Syed Mohd Bakri Syed Ishak pula memberi teguran terhadap dua artis Malaysia tu. Teguran itu telah dibuat melalui sebuah gambar di Instagramnya, @pecentusummah_syed.

Sis harap lepas ni tak ada artis Malaysia yang buat perkara macam itu lagi dah. Sepatutnya orang yang bergelar artis ni dapat memberi inspirasi kepada orang lain supaya dapat dijadikan sebagai idola ataupun sumber inspirasi.

Lagi-lagi kalau orang yang beragama Islam. Malu sis bila tengok gambar macam tu. Bukan apa, nak buat gimik untuk drama ada lain caranya. Bukan cara macam ni. Semoga Intan dan Zul lepas ni tak buat perkara macam ni lagi dah.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube



Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/11/2019

0 comments:

Loading...