Anak Tengah Sakit Langsung Tak Peduli, Tapi Pergi Berzina Dengan Perempuan Lain

Posted on Sunday, January 12, 2020 | 1/12/2020



Ada isteri tapi masih lagi curang sampaikan anak sendiri tengah sakit dekat rumah tu langsung tak pedulinya, apa lah sebenarnya yang ada dalam fikiran si suami tu? Ohmedia sendiri pun tak faham dengan orang jenis yang macam ni, takde langsung rasa tanggungjawab tu dekat keluarga ke? Takkan tahu nak puaskan nafsu jer? Alahai, masalah betul manusia ni!


Isteri kepada lelaki ni telah pun membuat pendedahan apabila dia sendiri dapat tahu yang suaminya, Firdaus ada perempuan lain dalam diam yang dikatakan telah pun kenal melalui aplikasi Omi. Baru-baru ni, mangsa ada screenshot perbualan lucah antara suaminya dan perempuan berstatus bujang yang dia kenal melalui Omi tu, Hidayah Wahab.

Apa yang peliknya, Dayah ni sampai mengaku yang dia telahpun melakukan berbuatan yang diluar jangkaan, berzina walaupun dia sendiri tahu yang Firdaus telah pun mempunyai isteri dan seorang anak. Apa sebenarnya yang dia nak? Suami orang pun dia nak kebas. Berapa lelaki tu bayar kau weh?! Banyak lagi la lelaki dekat luar sana yang lonely dan perlukan kau, huh! Lelaki ni pun sama jugak, ubah lah sikap tu jadi seorang yang bertanggungjawab sikit!

Sumber : Cahaya Hati

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube



Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 1/12/2020

0 comments:

Loading...