Kawan Baik Sajat Sebelum Popular Sah Kan Sajat Lelaki Sejati Dan Bukannya Khunsa

Posted on Sunday, February 02, 2020 | 2/02/2020



Baru-baru ni, kita telah dikejutkan yang si Sajat pergi umrah dengan berpurdah membuatkan banyak pihak yang tak puas hati terutamanya orang yang betul-betul mengenali selok belok kehidupan sebenar si Sajat ni dulu. Apa yang dia buatnya tu menghina agama seratus peratus. Sekiranya lelaki kenalah dengan penampilan lelaki tapi dia tetap dengan penampilan perempuan.


Sampaikan ada pihak yang betul-betul nak tunjukkan bukti yang si Sajat ni sebenarnya seorang lelaki sejati. Menerusi Facebook Azmah Mohammed, yang juga dikatakan kenalan yang tersangatlah rapat dengan si Sajat ni dulu sebelum dia berjaya macam sekarang.


Dia dah lama buang kemaluan lelakinya tu untuk buktikan dia ni seorang perempuan. Mak bapak Sajat dulu pun masih tak terima dia sebab masa tu dia hanya pakai Honda City cabuk dan hanya membuat bisnes dalam rumah sewanya di Ampang.


Sajat juga dikatakan berkawan dengan ramai spesis yang seangkatan dengannya (pondan) dulu. Tapi, persoalannya kenapa sekarang masa dia berjaya, mak bapak dia biarkan si Sajat untuk menunaikan umrah dan juga langsung tidak menidakkan yang dia tu khunsa? Dah lama Azmah ni berjuang untuk menidakkan yang si Sajat ni khunsa tapi tak berjaya.


Azmah juga sampai menyuruh Sajat untuk melakukan medical check up dan membuat media conference untuk buktikan dekat netizen yang dia tu betul-betul khunsa atau sebaliknya. Juga tunjukkan result yang dia mempunyai uterus, mempunyai dinding rahim, tulang rangka wanita dan DNA peratusan hormon wanita yang lebih tinggi daripada lelaki.


Azmah menegaskan kepada semua, tak kisahlah kawan sekolah atau kawan baiknya dulu yang ada bukti untuk bongkarkan semuanya sebab si Sajat ni dah terlalu melampau!


Tak cukup dengan itu, saudara mara pun ada yang tampil mendedahkan perkara sebenar kerana tidak mahu bersubahat dengan kejahilan yang terjadi. Nampaknya semua orang terdekat Sajat yang selama ni mendiamkan diri dah berani tampil dedahkan perkara sebenar kerana bagi mereka apa yang dilakukan Sajat kali ini sangat melampau kerana berkaitan dengan Tanah Suci yang begitu dekat dalam hati umat Islam bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia.

Sumber : Azmah Mohammed
Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 2/02/2020

0 comments:

Loading...