Gambar Elizabeth Tan Tidak Berbaju Tersebar? Ini Penjelasannya!

Posted on Tuesday, March 10, 2020 | 3/10/2020



Penyanyi dan pelakon, Elizabeth Tan tidak pernah anggap gambar yang dikongsi di Instagramnya seksi yang keterlaluan dan berpakaian seksi bukan untuk mengumpan lelaki. Lizzie juga mengatakan dia tidak menggangap aksinya keterlaluan selagi ibunya tidak menegur cara pakaiannya.

Lizzie juga tidak berpakaian terlalu seksi yang singkat seperti artis K-pop dan tidak akan memuat naik sekiranya berpakaian sebegitu. Lizzie juga mengatakan yang tidak salah kalau dia ingin berpakaian mengikut citarasa kerana dirinya masih lagi muda dan yakin ibunya akan jadi orang pertama yang menegur dan menyuruhnya untuk tukar pakaian jika Lizzie berpakaian agak keterlaluan.

Lizzie juga mengatakan kepada Berita Harian yang banyak akaun lain lagi yang boleh dijadikan rujukan dan menafikan dirinya sebagai 'simbol seks'. Ramai netizen yang komen tidak senonoh di akaun Instagram miliknya kerana dikatakan gambar yang dimuatnaiknya agak seksi.

Lizzie pernah di tag dekat gambar wanita tanpa berbaju dan gambar itu di letakkan mukanya tetapi badan orang lain. Lizzie juga dikatakan tidak rasa apa-apa dan menggangap ianya kelakar sebab dah terbukti yang dalam gambar itu orang lain dan bukan dirinya.

Sumber : Berita Harian

+ Baca respon pembaca Elizabeth Tan tidak pernah anggap dirinya terlalu seksi di Facebook Oh! Media.
Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 3/10/2020

0 comments:

Loading...