--> Skip to main content

Anak 'ratah' mak sendiri ketika mabuk & khayal dadah

..

Seorang lelaki dijatuhkan hukuman penjara selama 17 tahun atas kesalahan merogol ibu kandungnya sehingga menyebabkan pinggang mangsa patah. 

Mahkamah diberitahu bagaimana tertuduh yang tidak didedahkan identitinya itu, merogol mangsa sebanyak tiga kali yang ketika itu di bawah pengaruh dadah 'crystal meth'. 

Hakim menyifatkan jenayah itu jenayah yang terkutuk dan paling teruk sepanjang kerjayanya di bidang perundangan. 

"Orang yang berada di bawah pengaruhnya (dadah) cenderung melakukan kesalahan jenayah yang serius termasuk tindakan jahat, seperti (kes) yang saya kendalikan ini. 

"Sudah tentu bukan (dadah) metilamfetamin yang merogol ibu kamu, ia adalah kamu," kata hakim. 

Dalam kejadian yang berlaku pada November 2019, tertuduh pulang ke rumah dan merembat ibunya dengan batang paip PVC. 

Mangsa yang berusia 56 tahun terjatuh, kemudian rambutnya ditarik dan diseret oleh tertuduh ke bilik tidur di mana mangsa dirogol sebanyak tiga kali. 

Selesai melakukan perbuatan terkutuk itu, tertuduh menolak mangsa dari katil dan terjatuh ke lantai sebelum beredar ke bilik lain untuk tidur, meninggalkan mangsa kesakitan sehingga pagi keesokan harinya. 

Sumber: Daily Star


Sumber : thereporter.my
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...