--> Skip to main content

Pelukis Mural Sedih Karya Terpaksa Dipadam Atas Sebab Individu Tidak Bertanggungjawab


Ohmedia geram betul dengan individu yang tidak bertanggungjawab merosakkan lukisan mural wajah-wajah hero kita dengan kata-kata kesat yang dihasilkan oleh pelukis Suhaimi Ali di Taman Cahaya Alam, Seksyen U12, Shah Alam.

Walaubagaimanapun, Suhaimi meluahkan rasa kecewa dan berterima kasih kepada rakyat Malaysia atas menyokong bakatnya itu di laman Facebooknya. Bertabahlah, bro. Ohmedia pun rasa sedih bila tengok lukisan mural tu dah tak ada.

Assalamualaikum semua...disini saya nak ucapkan terima kasih sebab support bakat saya...dan bagi saya tunjuk bakat pada semua...dan saya minta maaf...tiada lagi mural di U12...untuk orang datang bergambar. “Hero Is Gone”. Terima kasih semua.


Ohmedia berharap agar pelakunya dapat ditangkap dengan secepat mungkin. Bukan apa, tadi Ohmedia baru je kongsikan artikel mengenai dua orang wanita yang melakukan tindakan yang tidak bermoral tu.

OHMEDIA: HARAP PELAKU DAPAT HUKUMAN YANG SEPATUTNYA.

Kredit: Facebook

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.
Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...