--> Skip to main content

MBSA Betul-Betul Balas Dendam, Garaj Kereta Depan Rumah Juga Jadi Mangsa Roboh PBT


Nampaknya kesan dari pendedahan video Asri Janggut telah membuatkan pihak MBSA seakan membalas dendam sehingga ke hari ini. Jika sebelum ini kita hanya melihat pihak MBSA menyita dan merobohkan tempat perniagaan haram, hari ini lebih dahsyat lagi.


Hasil dari perkongsian netizen yang duduk di sekitar Bandar Baru Sungai Buloh telah menunjukkan operasi pihak MBSA yang turut merobohkan garaj kereta di kawasan perumahan yang dibina tanpa kelulusan MPS mengikut Seksyen 46(1)a (Roboh dan Pindah Halangan).


Tindakan MBSA ini ternyata menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan penduduk setempat yang dilihat lain yang diadukan, lain pula yang dilakukan.

Menggila buat operasi, khususnya kepada melayu, tokey jadi senang lenang sampai hari ini bebas, warga asing pun bersepah lagi bebas buka kedai runcit. Ini tak mengganggu lalu lintas yang di report rokok seludup dan jadi, yang dir0boh dan jadi mangsa penduduk warganegara memang ni baIas dendam ni. - Kata salah seorang penduduk.


Kredit: Vocket

+ Baca respon pembaca yang merasakan tindakan MBSA ini betul di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...