--> Skip to main content

"Aku Jantan Juga Tapi Kalau Sampai Macam Ni" - Erry Putra


Baru-baru ini, pelakon Mohd Razlan Hamzah @ Ahmad atau lebih dikenali sebagai Erry Putra memuatnaik satu posting di akaun Instagramnya. Menerusi entri tersebut, dia meluahkan rasa kesal terhadap seorang pengguna Tiktok yang berhijab berlakuan tidak senonoh.

Seorang wanita yang bertudung senteng dan berbaju ketat itu melakukan aksi keterlaluan seperti menayang aset dan mengangkang kakinya. Apa yang perlu ditekankan di sini adalah kita harus menggunakan platform media sosial ini dengan bijak supaya generasi akan datang melakukan perkara yang baik.

Em aku player Tiktok gais. Kadang benda-benda ni buat orang pandang rendah pada user Tiktok kenapa sampai macam ni maaf lah. Aku jantan juga tapi kalau sampai macam ni nak kan like tak payah lah gais kesian muslimah lain. Orang bukan muslim tengok depa cakap apa pula dekat orang muslim. Diorang non muslim pun tak buat macam ni gais. This is too much for me. Sorry i dislike this user.


Jadi, Ohmedia berharap agar pengguna media sosial yang lain tidak menjadi ikutan. Kalau ternampak aksi keterlaluan seperti dalam video tersebut, jangan lupa cepat-cepat report okay!

OHMEDIA: KORANG JANGAN BUAT MACAM TU TAU!

Kredit: Instagram

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.





Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...