--> Skip to main content

Isteri gigit kemaluan suami kerana enggan bantu halau tikus dalam bilik


Bengang dengan suami yang enggan menghalau seekor tikus di dalam bilik tidur, seorang wanita bertindak menggigit zakar suaminya dalam kejadian yang berlaku di Kitwe, Zambia, Afrika. 

Difahamkan, hubungan Mukupa Musonda dan suaminya, Abraham mula renggang atas sebab yang tidak diketahui dan sudah tinggal di bilik berasingan. 

Pada hari kejadian, Mukupa pulang dari minum dan mendapati bilik tidurnya diceroboh seekor tikus. Mukupa kemudian meminta Abraham membantunya menghalau atau menangkap tikus itu. 

Malangnya Abraham enggan membantu apatah lagi menuruti permintaan Mukupa yang menyebabkan wanita itu bengang lalu tercetus pertengkaran di antara mereka. 

Mukupa gagal mengawal diri lalu menggigit kemaluan suaminya sehingga mengalami pendarahan teruk dan terpaksa mendapatkan rawatan di hospital berdekatan. 

Tidak diketahui bagaimana Mukupa menggigit organ tersebut, namun orang ramai tidak digalakkan berbuat demikian atau berisiko menyebabkan suami mandul selama-lamanya. 

Sebaik-baiknya, berdamailah jika tercetus ketidaksefahaman. Paling tidak pun, berpura-pura pengsan juga mungkin akan berjaya menarik perhatian suami. 

Sumber: Agensi



Sumber : thereporter.my
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...