(Video) 'Kau ingat kau bagus sangat ke? Sial punya betina, mulut macam longkang' - Gadis selar Fathia Latiff biadab tegur keningnya serabut


Selepas kontroversi buka tudung, kini pelakon Nur Fathia Latiff dilanda pula kontroversi mulut longkang hanya kerana keceluparannya menegur bulu kening seorang gadis dalam kejadian yang berlaku di sebuah pusat beli-belah baru-baru ini. 

Menurut Syilala, Fathia dan rakannya datang bertanya lokasi Lovisa dan ketika itu Syilala berada di The Garden, lalu memberitahu lokasi tempat tersebut. Namun secara tiba-tiba, Fathia menegur keningnya yang dikatanya berserabut. 



"Dia datang dengan kawan dia untuk tnaya mana Lovisa (Mid Valley) dan masa itu saya berada di The Garden. Selepas itu dia tak dengar pun apa yang saya cakap dan tiba-tiba dia kata, "Ehh, you better betulkan kening you. Serabut."

"And I was like... What the hell perempuan ni? Kening saya jadi masalah ke? Kening saya berserabut ke sampai dia tak jumpa Lovisa di mana? Dahlah tanya jalan, kalau berbayar tak apa juga.


"Ini kening saya yang dia pertikaikan sangat sampai tak jumpa Lovisa dia tu. Bodoh.

"Well actually saya tak kisah dia nak tegur pasal kening. Tapi apa perasaan korang bila dia datang tanya jalan. "Excuse me, do you know where is Lovisa?" and saya dengan baik hati nak beritahu, "Oh Lovisa di Mid Valley, sini The Garden.."

"Then belum sempat saya habis bagi direction dia potong! Macam geli gila tengok kening saya. Eh? Perlukan ke persoalkan kening saya? Tak proper langsung dia ni kan. 

"Selepas itu dia marah kawan saya kenapa tak tegur kening saya bersepah. Eh, baru je saya nak lempang mulut dia. 

"Kemudian dia kata, "Oh ya, btw thanks. Cantik pakai tudung" gelak-gelak sambil jalan macam orang gila! Sumpah saya nak kejar dan lempang dia tetapi kawan saya kata "Syila, tak payah." Eeee, saya dapat baling kasut pun puas ni. 

"Memang patut orang panggil kau gila, memang kau gila. Betul-betul gila. Wei Fathia Latif, kau tu dah la artis sendu! Sendu nak mampus tak payahlah acah-acah berlagak kau artis. Mujur je aku tak lempang muka kau tadi sebab aku fikir tempat awam. 

"Kau ingat kau bagus sangat ke? Sial punya betina, mulut macam mulut longkang. So kat sini nak beritahu bukan sebab kau artis, kau boleh sewenang-wenangnya nak to be rude to people. Artis itu tidak menjamin tiket kau boleh kuarng hajar dengan manusia lain," katanya. 



Bagaimanapun, Fathia memilih untuk menjawab dakwaan itu menerusi Instastorynya di mana dia menganggap Syila sedang meroyan. 

"Oh tau pulak nak mengamok. Bila kau mengata artis, sesedap mulut mak bapak korang macam takda insuran takpe pulak?

"Now taste your own medicine b***h. Ini baru sikit, belum lagi aku ludah kat mulut kau sebab perangai macam s**dal," tulis Fathia. 




Sumber: Syilala


Sumber : thereporter.my