EA Access Bakal Dilancarkan Di Playstation 4



EA telah mengumumkan servis langganan terbaru mereka iaitu EA Access dan akan dilancarkan di PlayStation 4 pada 25 Julai ini. Untuk pengetahuan korang, EA Access mempunyai banyak kelebihan antaranya korang dapat bermain permainan baru lebih awal dan akan dapat diskaun. Selain itu, korang juga akan dapat bermain permainan dari EA seperti FIFA, Stars Wars Battelfront, Battlefield, The Sims dan sebagainya.

Harga yang ditawarkan dalam servis ini ialah $4.99(RM21) untuk sebulan dan $29.99(RM125) untuk setahun. Walaubagaimanapun, EA masih belum mengumumkan harga rasmi di Malaysia. Semoga rakyat Malaysia dapat merasai servis EA Access ini.






So sementara menunggu sebarang maklumat dar EA, korang boleh lah datang bermain di Oh Media Gaming. Banyak yang disediakan OMG hanya untuk korang merasai sendiri pengalaman bermain permainan elektronik seperti Playstation 4, Nintendo Switch, Xbox, Racing Simulator, NesClassic dan banyak lagi.

So, korang yang belum lagi sampai OMG tu boleh terus search Google Maps atau Waze "Oh Media Gaming" dan ikuti kami di Facebook Oh Media Gaming - OMG dan Instagram @ohmediagaming.









Sumber: Oh! Media