(Video) 'Pergi mampos la dia mengandung' - Wanita ini caras laki orang sampai kena tangkap khalwat

Posted on Wednesday, July 10, 2019 | 7/10/2019



Viral di media sosial video dan gambar seorang wanita yang didakwa merampas suami orang biarpun mengetahui isteri kepada teman lelakinya itu tengah sarat mengandung. 

Menurut kakak kepada mangsa, wanita itu juga mengajak adik iparnya tinggal bersama selama empat bulan sehingga menyebabkan mereka ditangkap oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) kerana disyaki berkhalwat.

Perampas suami adik aku yang tengah mengandung!

Salam sejahtera. Apa yang aku nak story terjadi malam tadi. Alang-alang kau nak glamour, aku bagi glamour. Jenis perepuan tak ada maruah, tak reti malu. Disebabkan kau jugalah rumah tangga adik aku hancur. Adik aku tengah sarat mengandungkan anak kepada jantan yang kau rampas! 

Semalam tepat jam 1.30 pagi 9 Julai 2019 bertempat di Cemara Apartment, Jalan Bukit Segar Jaya, Batu 9 Cheras, Selangor, aku dapat panggilan dari JAIS yang memaklumkan dua manusia lahanat ini dah kena tangkap bersekedudukan dalam rumah dah lebih empat bulan! 

Alang-alang kau dah tepuk tangan semalam, berdebat nak ambil laki orang, silakan! Adik aku cuma tersenyum saja tengok gelagat korang ni. 





Betina ini sebenarnya tahu adik aku masih isteri kepada si jantan ini. Tapi dia tak hairan, siap bawa balik jantan itu duduk sebumbung dengan dia. 

Moral of the story, kalau tak ada engkau sebagai orang ketiga dalam hal ini, hubungan suami isteri adik aku ini masih boleh diselamatkan. Tetapi bila dah kena macam ni, kau masih boleh suka-suka lagi. 

Iktibar dia hari ini, bila dah kena cekup dengan JAIS, masih tak ada perasaan malu weh! Sila rujuk video yang aku upload apa dia cakap dengan adik aku. 

"PERGI MAMPOS LA DIA MENGANDUNG!" 


Betina macam ni layak nak dibuat bini? Mohon viralkan benda ini sampai mak bapak dia tahu. Dan korang semua berhati-hatilah denga betina ini, habis semua laki orang dia nak sebat! 

Si isteri buat laporan polis
15 Julai ini, see you in court! Punca kerosakkan rumah tangga adik aku yang sepatutnya masih boleh diselamatkan tetapi disebabkan betina inilah yang menjadi punca dia tidak dapat bersama dengan suaminya sendiri.

Sumber: Mieda Marsha


Sumber : thereporter.my
Blog, Updated at: 7/10/2019

0 comments:

Loading...