Afiq Muiz Warning Kepada Bakal Adik Ipar!

Posted on Monday, August 05, 2019 | 8/05/2019



Korang pun tahu bekas tunang Syafie Naswip, Aishah Azman adalah adik kandung kepada Afiq Muiz kan? Baru-baru ni Afiq Muiz tampil memberikan amaran kepada sesiapa yang nak jadi bakal adik iparnya selepas ni.

Bagus betul Afiq Muiz ni jadi abang yang protective. Mana taknya, bekas tunang Aishah Azman pukul dia sampai lebam haa kau! Memang mengamuk lah abang dia, mak ayah Aishah pun tak pernah buat macam tu apatah lagi abang kandung dia sendiri.

Banyak besar dia punya kepala main bedal adik aku sampai lebam-lebam. Siapa nak jadi adik ipar aku lepas ni, yang gentle dan Islam saja. Yang dua alam di larang sama sekali. AMARAN.

Syafie Naswip dulu pernah bertunang dengan adiknya, Aishah Azman pada 7 April lalu tetapi putus di tengah jalan. Punca putus tunang itu disebabkan Aishah menasihati Syafie supaya dia tak buat benda yang tak sepatutnya. Lalu Syafie pun mencekik dan menumbuk Aishah. Ish ish ish!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Makan


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 8/05/2019

0 comments:

Loading...