Miley Cyrus Dan Liam Hemsworth Nak Bercerai?

Posted on Friday, August 23, 2019 | 8/23/2019



Sis tak sangka pula bila dengar Miley Cyrus dan Liam Hemsworth nak bercerai, hmm habis lah lepas ni Miley jadi macam dulu. Bukan apa, sis suka tengok Miley yang sekarang tau sebab dia macam normal. Kalau yang dulu tu dia macam pelik sikit sebab time tu dia patah hati bila Liam tinggalkan dia.


Lepas ni tak tahu lah apa jadi dekat dia. Yang memfailkan cerai pun si suaminya, Liam selepas lapan bulan diaorang berkahwin so Miley macam terkejut dan tak sangka lah bila tengok husband dia buat macam tu. Haih padahal diaorang ni sesuai je tetapi kalau dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan?


Sumber: HollywoodLife

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Moto Vlog




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 8/23/2019

0 comments:

Loading...