Neelofa Nak Balas Jasa Utusan Dan Kosmo, Sedia Ambil Pekerja!

Posted on Tuesday, August 20, 2019 | 8/20/2019



Kecoh betul pasal Utusan dan Kosmo nak tutup minggu ni sebab diaorang tak mampu nak bayar dah gaji pekerja. Cuba korang fikir...dah 80 tahun tau Utusan wujud dekat Malaysia ni. Tiba-tiba kena tutup macam tu je gais.

Baru-baru ini, Neelofa ada memuat naik status di Twitter yang dia nak bantu pekerja Utusan dan Kosmo untuk memberi peluang pekerjaan dan mencari pekerjaan untuk diaorang. Alhamdulillah.



Mana taknya, dulu Utusan dan Kosmo lah yang banyak membantu karier Neelofa tau so dia pun mestilah nak membalas jasa diaorang. Betul tak? Sedih sis tengok pekerja Utusan dan Kosmo sebab diaorang tak dibayar gaji berbulan-bulan.



Mana yang ada keluarga mesti terasa kan bila ada mak atau ayah kehilangan kerja. Nak sara anak-anak lagi, haa yang tu macam mana? Allahuakhbar. Semoga urusan diaorang dipermudahkan mencari pekerjaan yang baru dan sis berharap Utusan dan Kosmo akan kekal macam dulu. Sayang gila weh!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Moto Vlog




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 8/20/2019

0 comments:

Loading...