"Saya Masih Solo Dan Belum Temui Pengganti" - Remy Ishak


Remy Ishak memang ada terfikir nak menamatkan zaman bujang dia tetapi dia nak fokus dulu kariernya. Ya lah, ingat korang je nak kahwin? Remy dah berusia 37 tahun tau. Lagi 3 tahun je nak masuk 40 series huhuhu but dia still nampak macho.

Tall and dark ni memang handsome gais but Remy mengaku dia masih belum jumpa lagi pengganti so kita doa jelah yang baik-baik. Mungkin sis ni jodoh dia kan? Hahaha ala gurau je korang. Jangan ambil hati okay.

Jikalau Remy dah jumpa pengganti baru, InsyaAllah dia akan hebohkan kepada umum. Dulu dia pernah mengeluarkan kenyataan yang dia nak berkahwin pada 20 Februari 2020 tapi dia bergurau je gais and tak sangka pun cerita tu jadi sensasi. Aiyoo.

Bohonglah kalau saya cakap tak pernah fikir soal kahwin tetapi buat masa ini perlu beri sepenuh perhatian terhadap karier lakonan. Saya masih solo dan belum bertemu pengganti. Kalau ada jodoh, saya akan beritahu. Saya juga mohon semua peminat mendoakan yang baik-baik sahaja. Saya bergurau sahaja dengan pihak media apabila mengumumkan tarikh majlis kahwin. Tak sangka pula ia jadi sensasi. Saya yang tak jadi kahwin, orang lain pula yang menggelabah.
+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Moto Vlog





Sumber: Oh! Media