Dia Cuba Jauhkan Diri Sebelum "Pergi", Kata Isteri Arwah

Sumber dari Sinar Harian
Pastinya kesedihan menyelubungi keluarga pelakon dan pelawak veteran, AR Badul setelah menerima berita pemergian anakanda tercinta yang kemabli kerahmahtullah semalam. Lebih terasa isteri arwah, Nour Shafinar yang kehilangan suami tercinta.

Sumber dari Sinar Harian

Nour Shafinar menceritakan bahawa suaminya cuba menjauhkan diri daripadanya setelah berlepas ke Sabah atas tuntutan tugas. Bercerita degan lebih lanjut, tindak-tanduk suaminya seakan membuatkan yang tidak banyak cakap dalam perbualan terakhir mereka di telefon menguatkan lagi firasatnya.


"Saya rasa amat marah sewaktu dia pergi ke Sabah, saya tahu dia pergi atas tugas. Tapi bila dah sampai sana, saya dapat rasa dia menjauhkan diri dengan saya. Dia bagi saya marah dia, macam nak jauhkan diri daripada saya. Saya kata kalau saya menyusahkan dia, lepaskan saya dengan cara baik. Tapi dia tidak cakap banyak," kata Nour Shafinar.

Dipetik dari Sinar Harian, Nour Shafinar berkata bahawa mereka bahagia sepanjang perkhawinan mereka, Beliau menganggap bahawa arwah seorang lelaki sempurna yang dipinjam oleh ALLAH kepadanya.

Sumber: Sinar Harian

+Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Filem


Sumber: Oh! Media