"Excuse me? Tak Ada Bakat?" - Haneesya Hanee

Posted on Thursday, September 26, 2019 | 9/26/2019



Haneesya Hanee kena kecam dengan netizen lagi gais! Kali ni lagi teruk disebabkan dia memuatnaik beberapa keping gambar screenshot di Twitternya. Sepatutnya dik, bila orang cuba nak jatuhkan kita tak perlu pun nak balas balik. Just biarkan je sampailah diorang diam.


Kalau layan sangat netizen ni memang akan menjadi-jadi dan terpaksalah tadah telinga dengar caci maki daripada diorang. Rata-rata netizen komen di tweet Haneesya dengan mengejeknya hitam dan menagih perhatian daripada netizen.


Dik, lebih baik diamkan diri daripada layan netizen. Bukan apa, ada juga peminat adik terus jadi tak minat awak dah sebab kata-kata awak. Awak tu artis dan perlu jadi humble. Tengok macam sis Mira Filzah, relax je dia.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Media Makan




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 9/26/2019

0 comments:

Loading...