"Macam Dia Seorang Hitam Dalam Dunia Ni" - Netizen

Posted on Thursday, September 12, 2019 | 9/12/2019



Korang ingat lagi tak Haneesya Hanee dari Dewi Remaja yang terlibat dengan kontroversi panas sebelum ni? Baru-baru ini, dia ada memuatnaik gambarnya di laman Twitter sampai netizen pun dah naik menyampah dengannya.


Aik kenapa tu? Bukan sebelum ni ramai perempuan yang menjadikan dia sebagai inspirasi ke sebab dia ada kulit gelap? Nampaknya kali ni netizen dah mula meluat dengan dia sebab tak habis-habis nak cakap pasal isu kulit gelap.


Apapun, kita patut bersyukur dengan ciptaan Allah SWT sebab sis rasa semua ciptaanNYa cantik-cantik dan tak ada manusia yang sempurna dekat atas muka bumi ni. Betul tak gais? Taknaklah disebabkan isu warna kulit, korang pun nak bergaduh. Chill lah!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Media Makan



Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 9/12/2019

0 comments:

Loading...