Fizomawar Kitchen tamat operasi bulan depan



Korang tahukan Fizo Omar dan Mawar Karim ada buka Restoran yang dinamakan Fizomawar Kitchen? Dengarnya diaorang nak tutup restoran tu. Hmm lepas bercerai takkan nak simpan kenangan bersamakan mungkin la sebabtu mereka tekad nak tutup restoran tu.

Sebenarnya berat untuk saya nak umumkan keputusan ini, setelah berfikir dan berbincang bersama Mawar, kami bersetuju untuk tamatkan operasai Fizomawar Kitchen cawangan di Bangi, Selangor dan Kota Bharu, Kelantan.


Setelah empat tahun, lebih 300,000 pelanggan yang datang ke restoran kami dan FMK berkongsi rezeki dengan lebih 100 orang pekerja. Saya nak beritahu FMK akan menamatkan operasi pada 27 Oktober ini,” katanya menerusi YouTube miliknya.



Restoran tu dah 4 tahun jalankan operasi tau. Hmm sayangnya dah ada pelanggan tetap lepastu nak tutup pula. Kita doakan baik-baik jela semoga semuanya berjalan dengan lancar. Fizo juga sekarang sibuk fokus pada pengurusan acara dan media sosial. Manakala Mawar pula menguruskan perniagaan tudung Fareeda miliknya itu.

Sumber : Rotikaya

+Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!


Sumber: Oh! Media