Ini Penjelasan Tajul Mengenai Status Hubungannya!

Posted on Monday, October 07, 2019 | 10/07/2019



Akhirnya dah terjawab gais mengenai gambar yang viral di social media menunjukkan Tajul bersama seorang wanita yang sedang sarat mengandung. Kalau korang nak tahu Tajul pun sudah berkahwin pada 2 tahun lepas, 10 Disember 2017.


Isterinya, Nurul Shamieza Eddie sekarang tengah mengandung 8 bulan gais. Tahniah Tajul dan isteri! Tajul sebenarnya merahsiakan perkara ni sebab dia takut dia akan kehilangan peminat, ya lah...sebab dia tengah membina nama kan dalam industri seni ni.

Dan lagipun dia tak nak mencampurkan hal kerjayanya dengan peribadi. Thats why lah. Jangan risau Tajul! Peminat Tajul masih menyokong awak walaupun awak dah berkahwin. Eee tak sabar nak tengok anak Tajul hehehehe.

Ya memang saya sudah berkahwin. Salah satu sebab saya tidak berkongsi kerana ketika itu saya tengah bina nama, jadi takut hilang peminat. Selain itu, saya juga tidak mahu privasi keluarga saya terganggu dan tak mahu netizen mula campur adukkan kehidupan peribadi dan kerjaya seni saya. Tapi saya tiada niat untuk sorok atau menipu mana-mana pihak. Kalau ikutkan, seluruh keluarga saya, isteri serta pihak pengurusan dan rakan terdekat mengetahui perkara ini. Memang betul isteri saya tengah mengandung dan kandungannya kini sudah memasuki lapan bulan. Dia dijangka akan melahirkan bayi sulung kami pada hujung November depan. Saya harap semua peminat mendoakan yang baik-baik untuk saya dan isteri serta bayi kami yang bakal lahir, sejujurnya saya tiada niat untuk menipu anda semua.

Sumber: mStar

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Youtube


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 10/07/2019

0 comments:

Loading...