Naqiu Boboy Tenang Hadapi Kegilaan Peminat Wanita

Posted on Friday, October 25, 2019 | 10/25/2019



Naqiu Boboy yang lama menghilang kini kembali semula di dunia seni apabila kini bersaing di Bintang Gegar Vaganza 2019. Untuk korang yang ikuti perkembangan GV19 ni mesti perasan yang ramai mengatakan Naqiu bakal menjuarai untuk musim ini.

Tapi Ohmedia tengok, kemunculan Naqiu Boboy ni juga telah membuatkan ramai peminat wanita yang dahulu amat mengilainya kembali memberikan sokongan kepada Naqiu. Jadi macam mana agaknya Naqiu hadapi peminat wanita? Maklumlah dah ada anak bini kan.


Ohmedia petik temuramah antara HLive dan Naqiu dan dia dilihat sudah bersedia dengan keadaan ini dan mengakui sudah biasa menempuhi keadaan itu sejak 12 tahun yang lalu.

Saya dah lalui benda ni dari zaman sekolah lagi. Jadi pada saya perkara itu tidak mendatangkan masalah. Saya kini dah jadi tumpuan orang kembali, saya dah agak kehidupan memang akan berubah. Ada yang minta nombor telefon, ada yang berikan ucapan cinta. Kalau kita tersalah anggap, benda tu memang jadi lain. Apa yang saya tafsirkan, perasaan sayang itu lebih kepada seorang abang, katanya.

Jadi, korang rasa siapa agaknya yang akan menjuarai GV19 kali ini? Sebab Ohmedia tengok abang Sham Visa aka Tony Stark pun power jugak weh.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Youtube


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 10/25/2019

0 comments:

Loading...