OHMEDIA | Yoke Akan Mewakili Malaysia Di Pro Evolution Soccer (PES) League Season 3


Pemain E-Sukan Oh Media Gaming, Yoke akan beraksi bersama pasukan Malaysia dalam saingan Axis Pro Evolution Soccer (PES) League Season 3 yang akan berlangsung di Dewan Sri Putra, Bukit Jalil. Hadiah keseluruhan yang dipertandingkan RM50,0000 dan kejohanan tersebut dianjurkan oleh Axis Esports.




Yoke yang kini berusia 20 tahun berjaya melepasi pusingan kelayakan sebelum ini untuk berada dalam kelompok 32 pemain terbaik Asia yang akan beraksi di Grand Finale pada hari esok. Semoga Yoke mampu bagi saingan dan kejutan ke atas pemain lain especially pemain dari Indonesia, Thailand dan Vietnam.


Goodluck Yoke. Ini lah masa untuk mengharumkan nama negara dan Oh Media Gaming di PES League nanti. Untuk korang masih belum sampai ke Oh Media Gaming boleh lah datang jika ada masa lapang. Banyak yang disediakan OMG hanya untuk korang merasai sendiri pengalaman bermain permainan elektronik seperti Playstation 4, Nintendo Switch, Xbox, Racing Simulator, NesClassic dan banyak lagi.

So, korang yang belum lagi sampai OMG tu boleh terus search Google Maps atau Waze "Oh Media Gaming" dan ikuti kami di Facebook Oh Media Gaming - OMG dan Instagram @ohmediagaming.



Perghh!! Siapa sangka dekat Malaysia ada GAMING LOUNGE sehebat macam ni? Korang tahu tak suasana dekat @ohmediagaming ni jauh lagi best dari main game dekat rumah sendiri. Nak tahu kenapa? Dekat sini macam-macam ada. Ada Playstation dengan lebih 40+ permainan, Nintendo Switch, Racing Simulator, Virtual Reality dan macam-macam lagi dengan semua TV bersaiz 50inci. Fuh besar bakhang! Rasanya memang susah nak jumpa tempat gaming yang mewah dan murah giler macam ni. Dahlah ada aircond! OMG juga sesuai sangat untuk korang jadikan tempat chill dan relax dengan member. Lagi-lagi dengan WIFI PERCUMA selaju 800mbps. Tak kena charge bayaran langsung. Nak bawa laptop buat kerja pun xde hal lah. Sebab OMG ada sediakan Mini Cafe. Lah, kata tadi nak chill dan relax, inilah tempatnya. Bukan setakat itu sahaja. Kang kata tu je, korang cakap "Eleh, biasa-biasa je Oh Media Gaming ni". Selain dari game, korang juga boleh layan Netflix, nak layan sampai 20 orang pun takde masalah. Tengoklah sampai lebam dekat 4K UHD Smart TV! Kahkahkah. Satu lagi nak habaq mai, dah puas main game tu, janganlah lupa kewajipan ok. OMG juga turut sediakan Surau. Jadi tiada alasan lagi ok! MINTA LIKE DAN SHARE/REPOST POST INI TANDA SOKONGAN KORANG KEPADA ESPORT INDUSTRY. JUMPA ANDA DI SANA! OH MEDIA GAMING: 46-1 Jalan S2 B16 , Pusat Dagangan Seremban 2, 70300, Seremban, Negeri Sembilan ATAU WAZE/GOOGLE: OH MEDIA GAMING
A post shared by OH MEDIA GAMING (OMG) (@ohmediagaming) on


+Baca respon pembaca Oh! Media.










Sumber: Oh! Media