Saya diberi peluang untuk mencuba benda baru - Sufian Suhaimi

Posted on Friday, October 11, 2019 | 10/11/2019



Dengar cerita baby pian sekarang dah ada anak! Korang tahu tak pasal ni? Okay-okay sis gurau je. Sebenarnya Sufian Suhaimi  mengambil seorang anak angkat lelaki tau. Sebab dia kata dia rasa kosong dengan kehidupan dia sekarang.


Saya diberi peluang oleh beberapa pihak untuk mencuba benda baru. Walaubagaimanapun, saya merasa ada kekosongan dalam kehidupan justeru saya memilih untuk diisi dengan kasih ini sayang.

Disebabkan itu saya membuat keputusan untuk mengambil anak angkat, Faeq Razeeq," katanya memetik laporan Melodi baru-baru ini.


Beliau takde lah terburu-buru nak cari calon isteri untuknya atau menjadi ibu kepada anak angkatnya tu, tapi kalau tiba jodoh tu sampai beliau kahwin terus la kot. Bak kata perpatah ada jodoh tak kemana kan?? So marilah kita doakan semoga baby pian jumpa jodohnya tak lama lagi.

Sumber: Astro Gempak

+Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube!





Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 10/11/2019

0 comments:

Loading...