"Terima Kasih Kerana Sentiasa Berusaha Sehabis Baik " - Fazley Yaakob


Menjadi seorang rider atau penghantar makanan sekarang ni sedikit sebanyak dapat membantu meringinkan beban ramai orang dan Ohmedia sendiri kagum melihat semangat anak-anak muda mahupunn seorang suami yang bertungkus lumus siang malam demi mencari rezeki.

Walaupun mungkin ada beberapa kes negatif yang kita dengar, ianya tidak sepatutnya diletakkan kesalahan itu kepada semua riders. Dalam perkongsian lain, cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob turut berkongsi pengalaman dan memberi penghargaan kepada semua rider makanan yang telah menjalankan tugas dengan baik.

Buat semua @grabfoodmy riders terima kasih banyak kerana sentiasa berusaha sehabis baik untuk menghantar makanan yang di pesan. Kepada kita semua, sama-sama kita ingat bahawa grab riders juga manusia biasa. Tiada salahnya jika kita sentiasa berkomunikasi penuh sopan santun di dalam chat sekali pun. Walau tak kenal mereka siapa secara peribadi. Ucapan terima kasih, dan memberikan mereka 5 stars akan membantu mereka untuk terus bersemangat mencari rezeki dan menghantar rezeki buat kita, tulisnya.

Ini dikongsikan Fazley di instagramnya apabila menggunakan khidmat penghantaran makanan ini.


+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Youtube


Sumber: Oh! Media