(Video) 'Malam tu, uncle nampak dengan mata sendiri tapi fake nurse tak mengaku' - Bapa tiri Aiman dedah video bukti kecurangan


Selepas viral video si suami belasah doktor yang didakwa mengganggu isterinya, kini bapa tiri kepada Aiman Ariff, Muslim Shah, memuat naik beberapa video di tempat kejadian dan CCTV bagi membuktikan bahawa dakwaan anaknya itu adalah benar. 

BIASA tengok kereta sport dua pintu? Ni uncle nak tunjuk kereta sport satu pintu je. Tengok macam mana fake doktor and fake nurse melompat si katak lompat bila taw uncle bapa tiri Aiman dan Mak Aiman dah ada di compaund kondo itu. 

Masa malam ni uncle nampak dengan mata sendiri, tapi fake nurse tetap tak mengaku dengan Aiman dan juga beritahu kami fitnah belalai, eh beliau sorry. 
  • 23hb 4 petang, fake nurse balik rumah
  • 7.04 petang, fake nurse and fake doktor keluar
  • 9.45 malam pasangan fake balik
  • 10 malam keadaan kucar-kacir
24hb as a parent kami pergi lagi ke sana tetapi dihalau oleh fake nurse. Ada video, dalam video tu fake nurse masih tidak mengaku. Fake nurse tetap beritahu dia seorang keluar rumah bawa Alza. Warga net boleh lihat video rakaman semasa beliau keluar, adakah beliau seorang? Last sekali fake doktor berlari-lari mendapatkan kereta BMW beliau. 







Sekian episod lompat si katak lompat. So nantikan video fake nurse menghalau kami mertua beliau. Walaupun rumah itu Aiman punya, tapi uncle dan aunty ada mencarut sikit dalam tu sebab hati panas. Siapa makan cili, dia rasa pedas. Siapa rasa pedas, dia kata uncle mulut lepas. 

Nota kaki: Fake doktor dah tunggu dalam rumah lebih awal kerana fake nurse balik seorang jam 4 petang. FYI, fake doktor ada kunci dan access card rumah Aiman.

Sebelum ini, Muslim Shah turut memuat naik pengakuan dari beberapa rakan si isteri yang mengetahui kecurangan itu dan diajak untuk bersubahat. Tetapi apabila dipersoalkan oleh suaminya, si isteri bermati-matian mengaku semua itu adalah fitnah. 

PENGAKUAN DARI KAWAN FAKE NURSE


PENGAKUAN DARI FAKE NURSE


PENGAKUAN DARI KAWAN FAKE NURSE



DAH KANTOI KAT CHILIS DENGAN DOC MASIH NAK TIPU. DOC PUN DHA MENGAKU DAN UNCLE ADA VIDEO



FAKE NURSE BERPAKAT DENGAN KAWAN-KAWAN DIA UNTUK TIPU AIMAN


FAKE NURSE NI DAH GERS*NG KE APA?


Sumber: Muslim Shah

LAPORAN BERKAITAN


Sumber : thereporter.my