Alamak! Kenapa Nina Iskandar Marah Sangat Tu!?

Posted on Tuesday, November 05, 2019 | 11/05/2019



Kenapa Nina Iskandar naik angin sangat tu? Lah, apa dah jadi ni? Korang nak tahu tak baru-baru ni, Nina Iskandar memuatnaik sebuah post di Instagramnya.

Rupa-rupanya Nina mengamuk disebabkan ada 3 orang pekerja yang handle bahagian bagasinya untuk pesawat Malindo Air OD2404 dari Johor Bahru ke Kuala Lumpur.

Apa pendapat korang apabila pekerja yang handle bahagian bagasi tu campak barang korang dan korang pun nampak dengan mata korang sendiri?

Lagi-lagi bila bagasi kita sudah ditampal dengan sticker 'FRAGILE', korang nak biarkan atau marah? Kalau sis, sis marah sebab bagasi kita mudah pecah kalau baling macam tu.

Apapun, kita buat kerja kenalah ikhlas untuk pelanggan. Bukan apa, benda ni bukannya boleh untuk buat bahan gurauan kalau melibatkan pelanggan. Kalau diorang complain, kita juga kena buang kerja. Betul tak?

+ Baca respon pembaca Oh! Media.


Kami Selesaikan Cabaran 100,000 Langkah 100PLUS


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/05/2019

0 comments:

Loading...