Irfan Harris Tayang **** Di Media Sosial

Posted on Monday, November 25, 2019 | 11/25/2019



Amboi nakal betul si Irfan Harris ni ya? Honey Irfan pun kemain suka tengok gambar tu. Korang nak tahu tak baru-baru ni Irfan Harris memuatnaik gambarnya di Instagram, @irfannharis.

Belanja ke tu? Dalam gambar itu, Irfan Harris memakai baju kemeja warna putih dan jacket denim tetapi...baju tidak berbutang gais! Rata-rata ramai pengikutnya memuji dan memberi komen nakal di gambar tersebut.

Alaaa bulu dada tu bukan aurat pun guys, belanja sekali sekala takpe kan honey.

View this post on Instagram

rindu hmm

A post shared by Irfan Haris / Honey (@irfannharis) on


+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube



Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/25/2019

0 comments:

Loading...