Jiran Lempar Barang Ke Rumah Sebelah

Posted on Friday, November 29, 2019 | 11/29/2019



Menerusi sebuah video yang dimuatnaik oleh @My_CrimeWatch di Twitter, ada seseorang wanita melemparkan barang ke rumah jiran sebelahnya. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.


Ish, akak tu nampak macam tak puas hati je. Sis pun tak tahu apa sebab dia nak buat macam tu. Korang pernah tak dapat jiran yang bermasalah? Cuba share sikit pengalaman korang. Setakat ni, jiran sis suka buat hal masing-masing. Alhamdulillah.



+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/29/2019

0 comments:

Loading...