"Mula-Mula Nak Maki Tapi Tengok Macam Lawa Je" - Netizen

Posted on Friday, November 29, 2019 | 11/29/2019



Sepertimana yang korang tahu baru-baru ini ada beberapa video dan gambar yang tular di media sosial mengenai pelajar SPM membanjiri di jalan Klebang, Melaka dengan menaiki motor dan kereta telah mendapat perhatian daripada netizen.


Tetapi...lain pula jadi apabila netizen melihat satu tweet daripada @yusufvabid di Twitter dengan memujinya hasil seni menconteng baju sekolah. Sis tak sangka ada juga batch 02 ada bakat luar biasa ya?


Sampaikan sesetengah netizen nak marah budak tu pun tak jadi. Haha! Ada juga mengatakan bahawa @yusufvabid boleh pergi jauh dengan hasil seninya. Wah! Tweet itu telah mendapat perhatian netizen dengan 6.7k retweets dan 18k likes.


+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/29/2019

0 comments:

Loading...