"Saya Tahu Awak Penat Kandungkan Baby Selama 9 Bulan" - Aeril Zafrel


Alolo, sweet betul bila tengok Aeril Zafrel dan Wawa Zainal ni kan? Sepertimana yang korang tahu, Aeril selalu bergurau dengan isterinya di media sosial terutamanya di Instagram.

Rata-rata ramai netizen terhibur dengan gelagat diorang berdua. Lagi-lagi sekarang ni Wawa tengah hamil 9 bulan. Tak lama lagi je tu hehehe.

Baru-baru ini, Aeril Zafrel memuatnaik sebuah video Wawa yang kelihatan penat di Instagram, @aeril_zafrel sebagai tanda penghargaan terhadap isterinya yang sedang mengandung anak ketiganya itu.

Ok la ok la ni yang version sebenar...Gurau-gurau sayang...Kepada isteriku @w4w4_zainal saya tahu awak penat kandungkan baby selama 9 bulan...saya tahu awak penat walaupun awak selalu kata awak kuat, awak boleh buat...saya tahu awak penat kena pergi meeting sana sini...kerja kuat untuk bisnes kita. Saya tahu semua tu...terima kasih sayang untuk segalanya. Ya! Kita lelaki tak sekuat wanita. Doakan dipermudahkan urusan isteri saya bersalin nanti...Last...lirik lagu tu kata HANYA BIDADARI SEBAGAI GANTI...tapi awak tiada pengganti @w4w4_zainal

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube



Sumber: Oh! Media