Seorang Gadis Sedih Bapa Disahkan Kanser 3 Hari Selepas Hari Jadinya

Posted on Friday, November 22, 2019 | 11/22/2019



Baru-baru ini, seorang pengguna dari laman Twitter, @urctpiee berkongsi tentang kisah ayahnya yang kini sedang menghadapi penyakit kanser hidung tahap 4. Allahu...anak mana tak sedih bila tengok ayah kandung tengah sakit kan? Hmm.


Menurut @urctpiee atau lebih dikenali sebagai Ayna, beliau berkata ayahnya seorang yang jenis mengamalkan gaya hidup sihat. Bukan tu je, dia juga seorang yang rajin berkerja dan tak suka lepak macam pakcik-pakcik di luar sana.


Ayna juga berkata rakan ayahnya menyuruh keluarga Ayna untuk bawa berubat ayahnya di Darus Syifa' sebab terkena santau melalui makanan. Jahatnya orang zaman sekarang ni. Tak takut dosa langsung! Korang bacalah thread Ayna ni. Kesian weh. Semoga tabah ya Ayna? Sis doakan agar ayah Ayna cepat sembuh dari segala penyakit. InshaAllah, Amin.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube






Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 11/22/2019

0 comments:

Loading...