Siapa Peminat Jeans? Ini Mungkin Berita Baik Untuk Korang!


Siapa pencinta Jeans yang sentiasa jadikan OOTD hampir setiap hari? Mungkin ni adalah berita baik untuk korang sebab sekarang ni Parkson tengah mengadakan “Mad About Denim” bermula sekarang hingga 17 Nov 2019 yang boleh membuatkan korang rambang mata tau.




Ohmedia rasa kebanyakan orang di atas muka bumi ni bersetuju yang jeans ni memang sesuai untuk dipakai ketika menghadiri event, travel, perjumpaan bersama kawan-kawan, dan juga aktiviti indoor dan outdoor, Lagipun ia selesa, betul tak?




Tambahan pula sekarang ni Parkson tengah buat “Mad About Denim”, so why not? Ada pelbagai jenis pakaian Jeans tau seperti dress, seluar, baju, topi dan macam-macam lagi dengan harga yang tak masuk akal dengan pelbagai size yang boleh membuatkan korang untuk boost confident level.




Sebenarnya Jeans pun sesuai dipakai untuk semua orang yang boleh digayakan bersama jenama yang selalu korang dengar seperti Voir Jeans, Update, Toms Girls, Lavine, Soda, Goggles, Cheetah, Arrow Blue Jeans, Applemints dan banyak lagi untuk pakaian wanita.




Manakala untuk pakaian lelaki pula ada jenama Dapper, Edwin, Exhaust, Goggles, Jeep, Nicole, Playboy, Renoma, Volkswagen dan macam-macam lagi. So, Ohmedia yakin korang mesti ramai pernah dengar jenama tu kan?




Bukan tu je, ada juga jenama pakaian yang terkenal seperti SPAO, Desigual dan Burton Menswear London yang hanya boleh didapati di Parkson Elite Pavilion, 1 Utama dan Gurney Plaza sahaja. Benda yang paling wajib sebelum korang datang ke Parkson adalah korang kena bawa Kad Parkson untuk dapatkan points.

Ya lah, bila korang dah kumpul points, boleh claim hadiah menarik nanti hehehe. Bagi yang belum ada Kad Parkson tu, korang boleh apply dekat customer service ataupun melalui online.






Untuk info lebih lanjut, korang boleh layari website Parkson di sini ataupun di Facebook dan Instagram rasmi diorang.
Sumber: Oh! Media