Netizen Bandingkan Kesetiaan Edika Yusof Dengan Da'i

Posted on Wednesday, December 04, 2019 | 12/04/2019



Korang pun mesti tahu kan kisah Da'i berkahwin dengan isteri kedua berstatus janda anak lapan baru-baru ni? Macam-macam cerita kita dengar. Sis pun malas nak ambil tahu pasal diorang huhu.

Baru-baru ni ada seorang pengguna Facebook yang bernama Arda berkongsi kisah seorang pelakon Malaysia, Edika Yusof setia menjaga isterinya yang lumpuh sejak 14 tahun lalu.


Menerusi posting tersebut, Arda memberi sedikit penjelasan di antara kesetiaan Edika Yusof dan Da'i Wan. Rata-rata ramai netizen bersetuju dengan pendapatnya. Kalau korang tengok, Edika ni betul-betul jaga isterinya dengan penuh kasih sayang gais!

Menerusi rancangan Mingguan Wanita baru-baru ni bersama Dr Fadzilah Kamsah, Edika berkata bahawa perkahwinan adalah satu ikatan perjanjian yang sangat suci dibuat masa akad dan ia juga satu amanah dan tanggungjawab. Bukan tu je, beliau juga mengatakan bahawa masa nikah tu dia sudah berjanji untuk susah senang bersama.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 12/04/2019

0 comments:

Loading...