Selepas Puteri Balqis, Kini Tersebar Tentang Noralbaniah Sebagai Seorang Cleaner


Selepas berita yang menimpa Puteri Balqis tersebar baru-baru ni, kalini giliran pelakon senior kita pulak iaitu Noralbaniah yang ada memuatnaik gambarnya yang sedang memakai baju cleaner dan telahpun menjadi tanda tanya kepada para peminatnya.


Melalui gambar yang dimuatnaiknya itu, Noralbaniah yang kini berusia 50 tahun mengatakan yang masih ada lagi ke orang dekat luar sana yang nak pandang kalau macam ni pengakhiran hidup. Apa yang kita ada dekat dunia ni, kalau tuhan nak tarik tu memang sekelip mata jer dan semuanya akan hilang. Noralbaniah juga beringatkan kepada diri sendiri supaya selalu lah hargai apa pun yang masih ada sebelum ianya terlambat.

Dikatakan ada yang sampai telefon dan tanya sendiri kepada Noralbaniah untuk pastikan betul atau tidak apa yang terjadi ni. Dia mengatakan kalau dia ada lah seorang cleaner, apa salahnya sebab ianya adalah satu kerja yang halal. Selalunya masa kita susah ni lah yang orang selalu mengata dan lagi kutuk.


Dikatakan kini Noralbaniah telahpun diberikan tanggungjawab yang lebih berat dan telah menjadi ketua staff di tempat kerjanya yang sekarang tu. Semoga kak Noralbaniah tabah untuk hadapi segala liku-liku hidup dan orang-orang sekeliling yang mengata buruk tu okay!

Sumber : Noralbaniah




Sumber: Oh! Media