Ayda Jebat Pakai Anting-Anting Simbol Iluminati? Seriuslah?!

Posted on Friday, February 07, 2020 | 2/07/2020



Baru-baru ini, kecoh pasal Ayda Jebat memakai anting-anting berbentuk segi tiga dan bercorak mata satu yang didakwa seolah-olah berunsurkan iluminati semasa siaran langsung rancangan Melodi pada Ahad lalu dan menjadi satu berbualan hangat netizen sekarang ini. Tajam betul mata korang ya, Ohmedia sendiri tak perasan masa tengok Melodi hari itu.

Anting-anting yang digayakan oleh Ayda pada hari itu hanyalah sekadar fesyen dan tidak mempunyai unsur apa-apa. Ayda juga memesan kepada netizen supaya hentikanlah sikap yang jenis suka mencari kesalahan orang lain. Jangan takut dengan anting-antingnya, tapi takutlah dengan mata sendiri yang sibuk mencari kesalahan orang lain. Ayda juga mengatakan yang dia masih lagi berpegang kepada ajaran Islam. Anting-anting itu hanyalah sekadar fesyen yang hendak digayakan dan bukanlah berunsur amalan khurafat.

Ayda katakan yang dia masih lagi waras untuk berfikir dan menyuruh netizen untuk hentikan tuduhan yang tidak benar itu. Ayda sebagai seorang selebriti yang dikenali ramai juga patut menunjukkan contoh yang baik kepada masyarakat dan takkanlah senang-senang Ayda nak paparkan imej buruk dirinya sendiri kepada umum.

OHMEDIA : BERSANGKA BAIK LEBIH BAIK DARI BERKATA BURUK!

Sumber : Harian Metro 




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 2/07/2020

0 comments:

Loading...