(Video) Penumpang China Sengaja Batuk Ke Arah Pramugari, Terus Kena Headlock Dengan Pramugara!

Posted on Wednesday, March 11, 2020 | 3/11/2020



Baru-baru ini, ada satu video yang tular di media sosial mengenai seorang penumpang dari China bertindak kurang ajar kerana sengaja batuk ke arah pramugari di dalam pesawat Thai Airways.

Menurut Fugu M di Youtube, penumpang tersebut juga memaksa anak kapal untuk membuka pintu utama pesawat itu. Kalau korang tengok video yang Ohmedia share dekat bawah ni, ada beberapa orang mendekati penumpang itu lalu bertindak kasar dengan menolak kepalanya ke bawah.


Bureaucratic, dysfunctional mess at PVG caused planes to wait 6-10hours at the gate after landing (with all passengers). One Chinese woman went stir crazy on a Tbai Airways flight and deliberately coughed on a female flight attendant to try to pressure staff to open the doors and let her out. Senior male flight attendant was having none of it, warned her, then a scuffle ensued. He was going to put her in cuffs, but eventually chose not to.

Penumpang tu sebenarnya degil gais walaupun sudah diberi nasihat. Haih, bukan susah sangat pun nak ikut arahan demi keselamatan diri sendiri. Lagi-lagi bila keadaan satu dunia sedang melanda wabak Covid-19 kan. Fuh!

OHMEDIA: DAHLAH PEREMPUAN. BUAT MALU JER!

Sumber: Youtube

+ Baca respon pembaca takut koronavirus di Facebook Oh! Media




Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 3/11/2020

0 comments:

Loading...