Jovian Mandagie Hasilkan Gaun PPE Warna Putih Untuk Frontliners!


Alhamdulillah, semakin ramai pereka fesyen popular membanting tulang bagi menghasilkan Personal Protective Equipment (PPE) untuk petugas barisan hadapan yang sedang berjuang merawat pesakit-pesakit Covid-19. Kali ini, gaun PPE yang dihasilkan oleh Jovian Mandagie adalah sangat berbeza!

Nak tahu kenapa? Gaun PPE yang dijahit oleh Jovian adalah berwarna putih dan bukannya warna hijau ataupun biru. Dia mengatakan bahawa gaun PPE itu berwarna putih kerana ia sebagai simbol ketulusan dan kesucian para petugas barisan hadapan.

We've decided to produce white PPE gowns for our frontliners as a symbol of their pure and clean hearts. When we are all staying safely in our homes, they are out there battling this pandemic with all their might! This is the least we can do for our bold and brave warriors as a sign of appreciation for their sacrifices. Presenting JM PPE Gowns!

Memang nampak sangat cantik kan! Hasil rekaan oleh Jovian itu telah mendapat pujian daripada netizen di Instagram tau. Terima kasih kepada semua orang yang sanggup membantu jahitkan PPE untuk frontliners Malaysia.


OHMEDIA: SEMOGA MEREKA DIMURAHKAN REZEKI. AMIN.

Sumber: Instagram

+ Baca respon pembaca ucap terima kasih di Facebook Oh! Media.



Sumber: Oh! Media