Kerap Mandi & Gunakan Sabun Di Musim Wabak Ini Untuk Hapuskan 99.99% Bakteria



Pada waktu ini, kita semua harus memastikan kebersihan diri, keluarga dan persekitaran terjamin secara keseluruhan jika benar ingin memerangi penyebaran wabak COVID-19. Wabak pandemik ini senang merebak hanya melalui satu orang kepada satu orang yang lain.


Walaupun, sekarang kita hanya duduk di dalam rumah dan jarang keluar kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), kita tetap perlu selalu membersihkan diri dengan mandi dan mencuci tangan selepas membuat apa sahaja aktiviti. Terutama kepada anak-anak kita yang perlu diajar dan dipupuk untuk menjaga kebersihan sejak dari kecil.


Untuk memastikan amalan penjagaan kebersihan diri yang baik, Ohmedia galakkan korang untuk gunakan sabun berbanding Sanitizer seperti Safi yang ada mengeluarkan produk Safi Antibacterial Shower yang lebih berkesan.


Safi yang cukup terkenal dengan slogan Selamat & Suci ini juga secara berkesan membunuh 99.99% kuman. Safi Antibacterial Shower ini juga bebas daripada 10 bahan kimia kurang baik yang selalunya digunakan oleh jenama lain yang ada di pasaran.


Kalau kita tengok bahan yang ada dalam Safi Antibacterial Shower, dia diperkaya dengan Menthol Crystal dan Peppermint Extract untuk sensasi penyejukan minty sekaligus memberikan korang perlindungan menyeluruh.

Untuk memberikan kesegaran kepada pengguna, ia diperkayakan dengan ekstrak lemon asli untuk memberi tenaga dan mencerahkan kulit gais.


Jadi, elakkan untuk terdedah dengan persekitaran luar dan korang boleh dapatkan Safi Antibacterial Shower secara online di Lazada dan tekan link https://bit.ly/2xjv2Nw untuk dapatkannya gais.
Sumber: Oh! Media