Man Raja Lawak Hilang 30KG Dalam Masa 3 Bulan Kejutkan Peminat


Wah! Terkejut betul kami di Ohmedia bila tengok gambar terkini Man Raja Lawak yang dilihat sekarang lebih kurus dan makin hensem gais. Pelawak dan pelakon Man juga ada berkongsi yang dia berpuas hati selepas berjaya turunkan berat badan sebanyak 30kg.

Apa rahsia Man sampai berjaya turunkan berat dari 98kg hingga 68kg ni?

Tak sangka pula minuman kesihatan itu berkesan dan sesuai dengan badan saya. Hanya cuba-cuba minum sahaja untuk mendapatkan hasilnya. Selama tiga bulan minum, kini nampak hasilnya. Alhamdulillah, saya sudah kurus berbanding bertubuh gempal sebelum ini sejak bertahun-tahun lama. Bukan tak pernah cuba produk kurus lain sebelum ini, tapi tidak serasi dan sesuai dengan saya agaknya kerana tidak membawa kesan perubahan berat badan. - Katanya.

Man juga mengatakan yang kukur lilit pinggangnya kini sudah kurang 8 inci dan kalau dulu menggunakan baju bersaiz XXL, sekarang siaz M pun dah muat.

Aduh! Bilalah badan ni nak kurus macam Man ya? Apa-apapun kita semua pasti boleh jika betul-betul berazam untuk capai badan yang diimpikan. Ok jom lepak mamak pekena Nasi Kandar!


+ Baca respon pembaca yang nak kurus macam Man di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media