Pelakon Indonesia Akui Masih Menyusu Botol

Posted on Monday, June 29, 2020 | 6/29/2020



Pelakon Indonesia yang dikenali sebagai Anya Geraldine mempunyai tabiat menghisap susu dalam botol walaupun sudah berusia 24 tahun gais. Alamak! Ohmedia tak sangka masih ada gadis memiliki tabiat macam ni.


Perkongsian itu telah dibuat menerusi akaun Twitternya semalam dengan memuatnaik satu gambar dirinya yang sedang baring menikmati susu botol yang berwarna ungu.


Menurut Anya, dia pernah diminta untuk berhenti menyusu oleh ibu bapanya. Semua botol tersebut telah dibuang sewaktu dia berada dalam kelas 6 dan akhirnya dia kembali menyambung tabiat itu sewaktu di kolej.

Ceritanya, apabila saya sudah berada dalam kelas 6, saya diminta berhenti menyusu botol oleh ibu bapa. Semuanya (botol susu) terus dibuang, dan akhirnya kembali menyusu botol sewaktu di kolej. Selepas tinggal sendirian, saya teruskan tabiat itu, tapi kalau ibu bapa datang sini, pasti dibuang lagi. Jadi saya kena beli selalu. Tak tahu kenapa, padahal umur sudah 24 tahun.


Macam-macam tabiat Ohmedia tengok! Korang punya tabiat apa pula? Cuba kongsikan dekat ruangan komen. Apa yang pasti, setiap orang mempunyai kelainan tabiat.

OHMEDIA: NASIB BAIKLAH TABIAT OHMEDIA BUKAN MENYUSU BOTOL.

Kredit: Twitter | Harian Metro

+ Baca respon pembaca kongsi tabiat masing-masing di Facebook Oh! Media.





Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 6/29/2020

0 comments:

Loading...