Sertai 'Bergambar & Menang' Untuk Memenangi Hadiah Menarik Si Kecil Anda!


Dulu kita selalu dimandi, disapu dan dimanjakan ibu bapa kita dengan Johnson’s ® Baby. Sehingga ke hari ini, ibu bapa masih memilih untuk menggunakan Johnson’s ® Baby untuk anak-anak kita dan ini kerana ia adalah sebuah produk terkenal dari dahulu lagi yang diiktiraf oleh pakar serta diuji dengan pakar pediatrik.


Senang cerita, Johnson’s ® Baby ni memang sudah mendapat kepercayaan sepenuhnya ibu bapa di Malaysia kerana ia amat sesuai untuk setiap peringkat umur. Lagipun sudah hampir 127 tahun Johnson’s ® Baby ni bertapak dan menjadikan misi mereka untuk mencipta produk bayi yang paling lembut di dunia. Lembut bukan hanya di botol Johnson’s ® Baby jer tetapi juga di hati kita. Comel kan?


Produk Johnson’s ® Baby disahkan bebas paraben, phthalate dan pewarna. Ia juga mengandungi natrium hidroksida dan asid sitrik bagi mengimbangi paras pH. Tujuannya adalah untuk melindungi kulit bayi kita daripada jangkitan, mempercepatkan proses pembaikan kulit, dan enzim kulit.


Ibu bapa kita dulu suka sangat ambil gambar dan hantar gambar kita masuk peti surat untuk sertai pertandingan bayi comel majalah. Gambar Ohmedia kecil selalu masuk majalah sebab terlalu comel. Hihi!

Kali ini, Johnson’s ® Baby tampil dengan kempen terbaru mereka, Bergambar & Menang khas untuk ibu bapa di luar sana. Hadiah yang ditawarkan juga sangat menarik iaitu wang tunai bernilai RM26,000 (mengikut terma & syarat).


Jadi, ibu bapa boleh ambil gambar SMILESTONE si manja dari sekarang. Bila bincang tentang SMILESTONE anak-anak ini, hanya seorang ibu dan bapa sahaja yang faham bila dapat melihat senyuman bayi yang paling bermakna dan pasti akan mengembirakan hari kita. Sebab itulah milestone bayi adalah sangat penting.

Cara-cara penyertaan:

1. Beli mana-mana produk Johnson’s ® Baby di Shopee atau Lazada dengan jumlah RM18 ke atas ataupun beli di kedai, farmasi atau pasaraya dengan jumlah RM25 ke atas.
2. Tangkap gambar SMILESTONE si kecil yang terbaik
3. Muatnaik gambar ke laman web Johnson’s ® Baby Baby of the Year 2020


Mudah jer kan? Jangan lupa rebutkan peluang ni sehingga 15 August 2020 sebab Ohmedia bukan selalu nak buat contest macam ni untuk followers tau.

Kempen yang dilakukan oleh Johnson’s ® Baby nampaknya ia membuktikan mereka adalah sebuah produk yang berdaya saing dan mampu memimpin industri dalam merumuskan produk terbaik untuk bayi dengan ramuan minimum yang diperlukan dan melebihi standard peraturan yang diiktiraf di peringkat antarabangsa.

Untuk info lebih lanjut, jangan lupa layari www.johnsonsbaby.com.my atau ikuti mereka di Facebook, Instagram dan juga Youtube. Semoga berjaya!


Sumber: Oh! Media